آموزش صادرات گیاهان دارویی

یکی دیگر از بخش های آموزش صادرات مبحث مهم و جذاب آموزش صادرات گیاهان داروئی می باشد که نیاز به دانش قبلی در باب صادرات و شناخت گیاهان مختلف دارد. گیاهان داروئی از دیر باز در فرهنگ و طب سنتی ما جایگاه خاصی داشته است.

کالای مسافری چیست؟

یکی از دغدغه های اصلی مسافرین اطلاع از قوانین صادرات و واردات کالا می باشد در این مقاله قصد داریم تا شما را با قوانین صادرات و واردات که هر مسافر لازم است از آن اطلاع داشته باشد آشنا کنیم.

مراحل صادرات کالا

در این مقاله قصد داریم به صورت کاملا مختصر به آموزش صادرات کالا و روش اخذ مجوزهای لازم برای صادرات از ایران بپردازیم. قابل ذکر است با یادگیری و آموزش صادرات گام به گام مراحل صادرات تمامی کالا ها چون زعفران ، چای ، برنج و ... برای مخاطب ساده می شود.

مزیت رقابتی درصادرات چیست؟

عوامل در کنار هم می‌توانند موجب ایجاد مزیت رقابتی در یک کشور شوند. هر کشور می تواند با در اختیار داشتن این عوامل در رقابت های بین الملل موفق عمل نماید.

آموزش های ضروری برای صادرات

شاید اجرای صادرات کالا در ظاهر بسیار ساده بنظر برسد اما در واقع کسب و کاری پر از ریسک و همراه با خطرات خاص خود می‌باشد. آموزش های مناسب صادرات و کسب مهارت‌های تجارت و بازرگانی بین الملل اهرمی در راستای مقابله با این ریسک ها و تسهیل کننده مسیر صادرات می‌باشد.

ثبت نام

نام کاربری*

شماره موبایل*

کد تایید*

کد تایید ارسال شده به موبایل خود را وارد کنید

ایمیل*

کلمه عبور*

بازیابی کلمه عبور

ایمیل | شماره موبایل خود را وارد کنید*

کد امنیتی*

کد امنیتی جدید
بازیابی کلمه عبوربرگشت

کلمه عبور جدید*

بازیابی کلمه عبوربرگشت

کلمه عبور جدید*

تایید کلمه عبور جدید*

بازیابی کلمه عبور

کلمه عبور شما با موفقیت تغییر یافت

اطلاعیه​

با سلام خدمت شما همراه گرامی به اطلاع می رسانیم وب سایت رسمی آکادمی نوین تجارت محترم در حال بروزرسانی می باشد. تا زمان این بروز رسانی برای ثبت نام و  مشاوره دوره‌های بازرگانی می‌توانید از طریق واتساپ و دیگر شبکه‌های اجتماعی با ما در تماس باشید. با تشکر آکامی نوین تجارت محترم